четвъртък, 25 юни 2009 г.
Техническа неизправност е причина за катастрофата в метрото във Вашингтон
Открити са нередности по главната захранваща мрежа на линията, на която се случи фаталната катастрофа между два влака на Вашингтонското метро
Разлседващите транспортни инженери откриха в сряда, че една от шестте мрежи, която предава и приема сигнали относно скоростта на влака, по дългият около 300 метра участък, е била повредена. Деби Херсман от Националния борд за безопасно транспортиране каза, че тези електрически мрежи са жизненоважни тъй като осигуряват информация на операторите и на самия влак когато е включен автопилотът.
Ще бъдат направена симулация на катастрофата,каза Херсман, за да бъдат установени точните причини за смъртоносния инцидент. Вероятно, вследствие на повредата, вторият влак не е получил информация, че пред него има спрял друг и той трябва да намали скоростта.
Според разследващите аварийните спирачки са се включили и оператора на вторият влак е положил услилия да спре композицията. Тий като той е един от загиналите, ще бъде разпитан само оператора на ударената композиция.
Разлседващите транспортни инженери откриха в сряда, че една от шестте мрежи, която предава и приема сигнали относно скоростта на влака, по дългият около 300 метра участък, е била повредена. Деби Херсман от Националния борд за безопасно транспортиране каза, че тези електрически мрежи са жизненоважни тъй като осигуряват информация на операторите и на самия влак когато е включен автопилотът.
Ще бъдат направена симулация на катастрофата,каза Херсман, за да бъдат установени точните причини за смъртоносния инцидент. Вероятно, вследствие на повредата, вторият влак не е получил информация, че пред него има спрял друг и той трябва да намали скоростта.
Според разследващите аварийните спирачки са се включили и оператора на вторият влак е положил услилия да спре композицията. Тий като той е един от загиналите, ще бъде разпитан само оператора на ударената композиция.
Споделете
0 коментара:
Публикуване на коментар
Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]
<< Начална страница